tip

SEM som weboptimeringsteknik til bedre user experience

Nederst på denne side kan du hente mit speciale fra Aarhus Universitet, som jeg afleverede d. 4/8 2011.

Jeg vil gøre opmærksom på, at specialet endnu ikke er bedømt.
Specialebedømmelsen blev offentliggjort d. 19/10 2011 og resulterede i et 12-tal.

I specialet kan du læse om:

  • søgemaskiner
  • de udfordringer webmastere har pga. søgemaskiner
  • konverteringsoptimering
  • user experience (UX)
  • søgemaskineoptimering (SEO)
  • søgemaskinemarkedsføring (SEM)
  • søgemaskineannoncering (SEA)
  • Marketingteknikker

 

Model: Sådan bruges SEO til at skabe bedre UX
De hensyn i SEO der giver øget UX og konverteringsoptimering
Bedre brugsoplevelser giver øget lyst til at købe/konvertere.

I mit speciale afdækker jeg, hvordan man ved at anvende SEO på en bestemt måde kan optimere user experience og dermed lave konverteringsoptimering.

God læselyst – og du er selvfølgelig meget velkommen til at dele specialet.

 

Download SEM_som_weboptimering_-_speciale_august_2011.pdf (5.34MB)

6 kommentarer til “SEM som weboptimeringsteknik til bedre user experience”

Skriv kommentar

Please insert the signs in the image: